Melbourne & Great oceaan road

7 maart 2015 - Twelve Apostles, Australië

Na een lange en toch best wel oncomfortabele vlucht in Hong Kong aangekomen. Overstappen was ook geen probleem. Werd met een speciale metro afgezet bij de gate. Toen naar Melbourne gevlogen. Zonder problemen door de strenge douane gekomen. Daarna nog paar checks gehad over welke dingen het land in mee nam en of ik Ebola heb.

De eerste 2 dagen in Melbourne beetje door de stad gelopen en de bekende dingen bekeken. Naast dat hetverkeer hier links rijdt (ondanks steeds braaf op het groene stoplicht te wachten toch paar keer bijna botsingen gehad) zijn er nog andere dingen anders. Zo draaien alle sloten de andere kant op en spreken ze hier toch best wel raar Engels wat ik af en toe niet versta.

Vandaag eerst naar de great oceaan road geweest. Mooie dingen gezien en onderweg nog paar koala's gespot. Daarna zijn we door een stukje regenwoud gelopen wat erg mooi maar ook erg nat was. Als laatste hebben we de Twelve Apostles bekeken. Super druk en het waaide heel hard maar wel heel mooi.

Morgen vlieg ik naar Darwin, gezellig tussen de krokodillen

Elisa

1. Tante Toni:
    7 maart 2015
    Wij hopen dat je lekker bent bijgekomen in Melbourne. Nu fit voor het vervolg van de reis en de groep ontmoeten. super veel plezier!!!
  2. Ome Jos en tante liesbeth:
    7 maart 2015
    Fijn te horen dat je goed aangekomen bent en al mooie dingen hebt gezien. we volgen je belevenissen.
  3. Mama:
    7 maart 2015
    Leuke foto van je Elisa van 17.000km ver, veel plezier met je avontuur !
  4. Pappa:
    8 maart 2015
    Geniet er maar lekker van.
  5. Ome Jos en tante liesbeth:
    10 maart 2015
    Hoi Elisa,

Heb je al krokodillen gezien?